LOCATIE
SECTORUL 1 BUCURESTI: CARTIER ANL HENRI COANDA, STR TIBERIU OLAH LOT 461.
ATELIER / MAGAZIN
telefon contact
MAGAZIN: 0770.902.902 (doar Whatsapp/ SMS )
ATELIER: 074.383.2881
NE POTI SCRIE SI PE E-MAIL
Magazin: contact(@)espressorul.ro
Atelier:
contact(@)repairo.ro
Comercial
mihai(@)pinnet.ro
PROGRAM LUCRU
LUNI-JOI: 10:00-18:00
Vineri: 10-17:30
Puteti trimite mesaje pe whatsapp non-stop
Info: Din pricina volumului de solcitari foarte mare , va rugam sa ne contactati in scris pe Whatsapp/Sms . Multumim pentru intelegere.
Contact Espressorul
Bun venit la Espressorul ,nu suntem perfecti ,insa cautam perfectiunea ! Daca intampini probleme te rugam sa ne contactezi in vederea verifcarii situatiei si remedierea acesteia ,volumul de lucru este unul mare, iar in cazul in care nu putem raspunde telefonic te rugam sa ne lasi un mesaj pe whatasapp / email .
Companie
Furnizor: PINNET SOLUTIONS SRL
Reg. com: J40/14220/2016
CIF: RO36683869
Adresa: Str. Namaesti, Nr.11a, Camera Nr. 1, Sector 1, Bucuresti, Jud. Bucuresti
INFORMATII BANCARE
IBAN : RO90INGB0000999906367244
Banca: ING BANK NV
CONT TREZORERIE
IBAN : R037TREZ7015069XXX022329
Banca: TREZORERIA STATULUI
Ne poti lasa un mesaj
Intrebari frecvente
Cum pot sa returnez sau schimb un produs ?
mitza2021-09-22T17:27:45+03:00Ca sa returnezi un produs,sau sa te ajutam cu schimbarea acestuia este necesar completarea formularului de retur, tine cont de termenii si conditiile de returnare in momentul in care faci aceasta cerere.Cum pot urmarii o comanda plasata?
mitza2021-09-22T17:25:25+03:00Indata ce produsul a fost pregatit pentru curier,vei fi instiintat de acest lucru impreuna cu numarul de urmarire si pagina unde poti urmarii statusul. De asemenea te anuntam prin sms atat in ziua livrarii cat si cand predam catre curier .Cum pot anula o comanda plasata?
mitza2021-09-22T17:22:16+03:00Daca doresti sa anulezi o comanda, ne poti contacta printr-un sms cu numarul comenzii / numele sau sa ne suni .Cat timp dureaza livrarea?
mitza2021-09-22T17:20:41+03:00Produsele noastre se afla intr-un centru logistic situat in Germania, produsele sunt pregatite in fiecare zi pentru a fi trimise catre noi pentru verificare si amabalare , tranzitul din Germania dureaza 2-3 zile lucartoare (ziua primirii comenzii + 1 zi de tranzit) ,produsele ajunse la noi sunt verificate si ambalate , in final predate catre curier in aceeasi zi , urmand a fi livrate in urmatoarele maxim 2 zile lucratoare. Multumim pentru intelegere.
Povestea incepe cu multi ani in urma....
Din dorinta de a ajuta, de a furniza piese ,accesorii necesare interventiilor de reparatie si intretinere ale aparatelor de cafea celor care au nevoie ...
Lipsa pieselor si accesoriilor necesare interventiilor ne-a lipsit foarte mult ,de la cele mai banale garnituri pana la ansambluri mai complicate, intre timp piata s-a schimbat,oferta este variata in acest moment insa continuam sa ne diferentiem prin experienta in domeniu pe care o impartasim cu clientii, dar si prin faptul ca am parcurs treptat foarte multi pasi pe parcursul evolutiei pietei de piese si accesorii electrocasnice in Romania.
Continuam sa facem acelasi lucru si astazi lucrand in domeniu in continuare si experiementand zi de zi noutati .