Bun venit la noul Espresorul - Parerea ta conteaza * Te rugam sa ne scrii pe chat imbunatatiri pe care le putem aduce !.

Politica retur si garantie

Magazinul Espressorul se ghideaza dupa Ordonanta retur OUG 34/2014.

Inainte de a demara procesul de returnare

Contactati-ne folosind numarul de telefon 074 383 2881 sau la contact{at}espressorul.ro intr-un email cu titlul RETUR, comunicandu-ne detaliat situatia. Astfel vor fi discutate impreuna cu Dumneavoastra detaliile procesului de returnare.

Conditii returnare produse

  • Consumatorul beneficiaza  de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
  • Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (suntexceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: “produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator”);
  • Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
  • Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
  • Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client,valoarea fiind costul transportului afisat pe site la momentul retururului.

Conditii rambursare

Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la espressorul.ro

  • Daca ati primit produse aflate la promotie deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa doar la valoarea de achizitie in momentul reducerii .
  • Transportul NU este inclus in suma sinonima cu valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client.
  • Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare partiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate, incomplete (componente lipsa) etc.

Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul Espressorul

Conditii inlocuire

  • In cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactati-ne imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de Espressorul.
  • Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna si vor fi inlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de Espressorul..
  • Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de Espressorul in acest caz.

Garantie*

*GARANTIA -Se acorda garantie pentru produsele comercializate catre persoane fizice /juridice ,numai daca acestea sunt montate de firme specializate .Daca piesele de schimb nu sunt montate de catre firme specializate produsele comercializate de Espressorul(PINNET SOLUTIONS), nu beneficiazã de garantie.

**GARANTIE-GARANTIE PERSOANE FIZICE- Bunurile de folosinta indelungata au termen de garantie 24 luni conform producator .
**Articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 1 luna de zile numai daca sunt montate de firme autorizate,iar pentru a beneficia de aceasta trebuie sa existe ambalajul original iar piesa sa nu fi suferit socuri mecanice, electrice sau contact cu lichide. Deasemenea garantia nu se ofera pentru montaje defectuoase.

**GARANTIE PERSOANE JURIDICE-Bunurile de folosinta indelungata au termen de garantie 12 luni conform producator .

**Articolele care reprezinta piese de schimb/accesorii ale produselor de marca originale au termen de garantie 1 luna de zile numai daca sunt montate de firme autorizate,iar pentru a beneficia de aceasta trebuie sa existe ambalajul original iar piesa sa nu fi suferit socuri mecanice, electrice sau contact cu lichide. Deasemenea garantia nu se ofera pentru montaje defectuoase. Piesele comandate gresit nu se schimba/returneaza.
Daca piesele de schimb nu sunt montate de catre firme autorizate produsele comercializate de Epsressorul , nu beneficiazã de garantie tehnica
**Firmele autorizate sunt obligate sa emitã,,FISA DE CONSTATARE/REPARAȚIE,FACTURA FISCALA ,semnata ,stampilata.

Garanția produselor se acorda numai daca acestea sunt asociate conform datelor de identificare de pe eticheta echipamentului respectiv :model, tip, cod, produs pnc,cod service specificate si in descrierea produsului sau in raspunsul primit in urma unei solicitãri trimise catre Espressorul.

Rãspunsul la solicitãri se face pe baza datelor trimise de persoana fizica/ juridica pe email [email protected], formular de contact sau WhatsApp.

**Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:
-furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar
-furnizarea de produse realizate pe baza de comanda ferma cu abateri de la produsele standard
-deteriorarea produselor.
-Produsele aflate in ambalaj sigilat aplicat de producator,furnizor,cat si amblaj sigilat aplicat de Espressorul

-Modulele si componentele electrice si electronice care nu au din fabricatie elemente de protectie

-Produsele livrate si care nu sunt montate de firme autorizate
-Componentele discrete si consumabilele nu au garantie comerciala .

Nota

  • Piesele de schimb cum ar fi: boilere,macinatoare cafea,elemente de incalzire, pot prezenta urme de apa,cafea scopul fiind acela de testare de catre producator. Va asiguram ca toate piesele comercializate sunt NOI si trecute prin sistem de verificare a calitatii.