Cum comand?

Comandand produse din magazinul nostru, aveti garantia calitatii si, in acelasi timp, economisiti timpul pierdut in cazul cumparaturilor in sistemul clasic. Espressorul va pune la dispozitie toate mijloacele de informare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru dumneavoastra.

Nu exista comanda minima.

Circuitul comenzii dumneavoastra cuprinde o serie de pasi indispensabili:

 


1. Comandarea

 

DISPONIBILITATE

Produsele care sunt in stoc au buton activ “Adauga in cos”. Produsele care au buton inactiv, cu “Contactati-ne”, sunt indisponibile momentan. Unele dintre acestea din urma se pot aduce la comanda (espressoare, accesorii).

TELEFONIC

Numerele de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt 074 383 2881. Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai jos, la Punctul 4.

EMAIL

Comenzile pot fi plasate si prin intermediul emailului. Ne puteti trimite comenzi pe adresele contact[at]espressorul.ro. Pentru preluarea comenzii va rugam sa ne trimiteti:

– numele sau firma pe care doriti sa faceti comanda,
– adresa de livrare (si adresa de facturare daca este cazul),
– numarul de telefon
– numele produselor si cantitatile.

ONLINE

La comanda Dumneavoastra se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate la Punctul 4.

Finalizarea comenzii online:

– Daca doriti sa comandati online, apasati butonul “Adauga in cos” pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati. Daca nu puteti adauga in cos cantitatile dorite dintr-un anumit produs, inseamna ca ati comandat ultimele bucati din acel produs. Dupa ce ati terminat de adaugat in cos toate produsele pe care doriti sa le cumparati, finalizati procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul “Finalizare“. Veti fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare.

– Puteti plasa comanda folosind una din cele trei optiuni: “Sunt client” (login pentru clienti existenti), “Sunt client nou” sau “Fara autentificare“, apoi completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul “Finalizeaza comanda“.

– Daca doriti livrarea doar pana la un sediu Fan sau Urgent Curier, va rugam ca la adresa de livrare sa completati corespunzator (ex: “Sediul Fan Courier Oradea“).

– Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!

Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare.

Statusul comenzii online

Daca doriti informatii suplimentare despre starea comenzii Dumneavoastra, puteti sa ne contactati telefonic, la 074 383 2881

Coduri promotionale

Codurile promotionale din campanii sau flyere se pot introduce in campul de Observatii, in pagina dedicata in timpul comenzii .


2. Livrarea comenzii

Echipa Espressorul.Ro inregistreaza comanda Dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.  Pentru livrare, comanda se livreaza prin curierat, tinand cont de preferintele selectate in fisa de comanda (ora si ziua livrarii) si de disponibilitatea imediata a produselor comandate (daca sunt sau nu in stoc).

In functie de ora la care plasati comanda, de localitatea in care doriti livrarea si considerand ca produsele sunt disponibile, comanda Dumneavoastra poate ajunge in minim o zi, maxim doua zile lucratoare. Daca adresa de livrare este intr-o localitate unde nu exista sediu de curierat, timpul de livrare poate depasi termenul standard. Unele produse pot fi disponibile la comanda, iar atunci livrarea se va face intr-un interval mai mare de timp, stabilit de comun acord de Dumneavoastra cu operatorii nostri.

Observatii:

– In cazul perioadelor cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, comenzile vor ajunge cu mici intarzieri.

– Comenzile cu plata OP (Ordin de plata) pleaca de la noi in ziua in care primim pe email confirmarea platii de la client.

– Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 16:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in aceeasi zi si sa ajunga la destinatie in ziua urmatoare (pot ajunge si sambata daca specificati acest lucru in fisa de comanda sau operatorului). Termenul standard de livrare este de 1-2 zile lucratoare (24-48 ore). 

– Comenzile plasate intr-o zi lucratoare dupa ora 16:00 nu mai sunt expediate in aceeasi zi, ci in ziua urmatoare, ajungand astfel la destinatie a doua zi dupa expediere (tot in functie de disponibilitatea produselor comandate si conform discutiei avute cu operatorul).

– Comenzile plasate in weekend se livreaza cel mai devreme luni, cel mai tarziu miercuri, in functie ziua si ora plasarii comenzii respective.


3. Facturarea

FACTURA este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica, atat in punctele de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta – gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.

In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Astfel, doua facturi inseamna colete diferite, care se supun individual conditiilor de livrare de laPunctul 4.

Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda va trimitem factura pe adresa de email introdusa de Dvs in fisa de comanda. Dupa ce ati efectuat plata in baza facturii si ne trimiteti dovada platii ca raspuns la emailul in care ati primit factura, comanda Dvs este in curs de livrare.

NB: In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.


4. Taxele de transport

BUCURESTI SI IN TARA

  • comenzile peste 300 lei au transport gratuit.
  • la comenzile sub 300 lei, taxa de transport este de variabila in functie de metoda de livrare aleasa. Detalii la finalizarea comenzii.

 


5. Plata comenzii

Se poate realiza in urmatoarele modalitati:

  • Plata cash, in momentul intrarii in posesia produselor;
  • Plata online cu cardul: prin Mobilpay sau folosind serviciile PayPal;
  • Plata in 6 RATE cu cardul, exclusiv online, prin serviciul Mobilpay Link2Pay, pentru cardurile CARD AVANTAJ (Credit Europe Bank), BONUS CARD (Garanti) si cardul ALPHA BANK;
  • Plata prin virament bancar in contul afisat pe site. (pentru platile in banca, comanda pleaca spre Dvs dupa ce primim confirmarea platii pe email);